Rabu, 23 Februari 2011

| Internet | Mana nak cari lagu full version Sedetik Lebih - Anuar Zain??


Bagi peminat Anuar Zain mesti tercari-cari lagu terbaru "sedetik Lebih" iaitu lagu dari Filem Hikayat Merong Mahawangsa yang akan ditayangkan pada 10 Mac 2011 ni.



Aku nak kata minat Anuar Zain.... emmm minat lagu dia la.. wifey aku pun minat lagu dia jugak. KRU pun satu ler bagi separuh jer.. potong stim betul.. hehehehe. Kalau tengok dari video klip tu memang power la. Objek semua statik cuma Anuar je bergerak. Kagum aku dengan KRU studio ni.

Dalam tercari-cari video klip ni, aku terjumpa dengan satu video yang di post oleh Nana0701 dalam youtube. Ok la menarik jugak nyanyian lagu sedetik lebih dari dia. Kalau tengok dari channel dia.. rupanya-rupanya dia pernah menang hadiah dalam satu pertandingan anjuran Gua.com.my. Tahniah.

 nana0701

 Wei-wei korang jangan cakap lelaki kalau minat lagu Anuar Zain ni lembik aaa.. kang wa wallap you all kang.. hahahahahaha





PS:/ Ok la sebenarnya ada full version lagu ni.. Tapi pandai-pandai la korang cari sendiri.. hahahahahaha