Rabu, 16 Februari 2011

| Internet | Sedih tak boleh login innit.nuffnang

15hb Februari 2011

Hari ni aku rasa sedih sebab tak masuk innit.nuffnang. Yaiiishhhh apa la dah jadi kat web ni.. takleh nak promote blog aku. Sebelum ni aku rasa agak teruja dengan 1 entri yang menjadi popular kat innit. Tak sangka jugak banyak traffic masuk blog aku pasal entri yang aku buat pasal buat header blog pakai PowerPoint dan Paint.





Entri aku yang popular. Banyak traffic aku dapat dari entri ni hari ni. Rasa bangga plak

Rupa-rupanya aku tak keseorangan, masuk kat gengblogger rupa-rupanya ada blogger lain jugak mengalami nasib yang sama.





Antara blogger yang mengalami nasib yang sama

 Innit.nuffnang.. cepat-cepat la sembuh. By the way aku pun dengan rajinnya buat tiket report pasal isu ni.

Ni la masalahnya. Asyik bagitau password salah jer