Khamis, 24 Februari 2011

| Internet | Tahniah En. Ilham


Tahniah kepada En. Ilham kerana menang dalam kontest rahsia aku ni. Hehehehehe. Kontest apade plak ni???

Hehehehe sebenarnya mana ada kontest apa-apa.. sebenarnya dia dah jadi follower blog aku yang ke-100. Walaupun follower ke-100 tu tak banyak mana berbanding dengan beberapa blog yang ada follower yang beribu-ribu lemon.. Tapi aku amat menghargai sesiapa yang follow aku. Lebih-lebih lagi aku ni merupakan seorang blogger baru.

Sapa-sapa nak berkenalan dengan En Ilham aka Syamil A.Samad boleh la melawat ke blog beliau iaitu Kau Ilhamku

Banyak blogger seronok bila blog beliau ada orang follow. So because he made my day today. So I made his day back.

Baru tadi aku emelkan pada beliau give away aku pada dia. Hadiah ciput jer.. Keuntungan dari unit pengiklanan aku pun tak sampai dua ringgit.. hihihihi.