Selasa, 15 Februari 2011

| Kehidupan | Kereta terhumban kedalam sungai di Damansara

PRIMA DAMANSARA 15 Feb 9:05 pagi - Masa dalam perjalanan pulang ke rumah pagi tadi aku ternampak beberapa orang memerhati sungai dekat jalan masuk ke Prima Damansara. Terasa tertarik aku pun pergi la singgah. Rupa-rupanya ada kereta kat sungai. Emm macamana la boleh masuk ke situ.

Bila kejadian ni berlaku? aku pun tak pasti, ada yang cakap pagi ada yang cakap subuh. Ntah la. Tapi masa aku sampai kat sana. Mangsa dah takde dah. Mungkin orang-orang melihat kejadian itu menolong mangsa dan membawanya ke hospital.

 Koordinat 3.200005,101.599205. Paste saja kat google map kalau nak tau kat mana tempat kejadian

Zoom sikit dengan kamera phone cabuk aku. Warna putih kat screen tu air bag dah pecah

Kren datang membantu. Masa ni orang ramai mula bertambah untuk melihat kejadian

Kereta berjaya diangkat. Emmm kereta apa tu?

Ni la kereta dia. Daripada plat pendaftaran nampak macam kereta baru didaftar pada suku tahun ke-3 2010. No apa plat kete tu? Biar la rahsia.

Daripada kata orang-orang awal ditempat kejadian dorang cakap kereta tu melanggar pembahagi jalan segi tiga sebelum hilang kawalan. Aku pun ada nampak kesan scratch pada jalan rasa macam percaya je cakap dorang.