Ahad, 16 Januari 2011

| Fofografi | Tips mengambil foto untuk profil Anda

Rasa macam gambar kat resume kita macam mat/minah skema? Tiada unsur-unsur trill/kiut dalam gambar profil kita? Rasa macam gambar profil kita macam gambar nak buat passport?

Teringat pulak aku nak post video klip ni. Aku dah lama dah dapat video klip ni dari seorang kawan FB aku. Jadi aku rasa macam nak share la. Sebenarnya tips ni tak sama macam blogger kawan kita ni tapi motif dia sama la. Macamana nak buat profile kita menarik. Mungkin ada orang penah post sebelum ni. Tapi aku nak post jugak la.. hahahahahhaha.

Senang saja. Sila tonton pada video iklan di bawah ni. Tips sungguh berguna...


Menarik bukan??.
Kalau nak tengok dengan lebih jelas klik kat link bawah ni
http://www.youtube.com/watch?v=tnJ8pPSEW6k

4 ulasan:

saya_arief berkata...

kene cuba.
:D

Jue Nara berkata...

best..(^_~)

sawn berkata...

Tapi rasanya macam orang orang pernah amik gambar macam dalam video klip tu. hehehe

efa berkata...

terbaik..best..follow kamo :)