Ahad, 16 Januari 2011

| Internet | Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides

Masa tengah ushar update kawan-kawan diFB aku terperasan satu video klip yang menarik. Masih korang ingat cerita Pirate of Carribean lakonan Johnny Depp? Aku ingatkan selepas the At World's end dah takde sequal dah. Rupa pandang ku meleset.

Memandangkan ini adalah filem kegemaran aku, teringin pulak aku nak letakkan dalam blog aku ni. Mengikut sinopsis dari laman web rasmi, filem ini adalah berkisar selepas filem At World's end dimana Captain Jack Sparrow berusaha mencari Fountain of Youth. Di dalam pengembaraan ini beliau bertemu dengan Angelica lakonan Penelope Cruz.

Antara penjahat baru dalam filem ini ialah Captain Blackbeard, kapten kapal Queen Anne's Revenge manakala watak Captain Barbossa dan Gibbs juga masih dikekalkan.
Nampaknya kali ni watak Will Turner and Elizabeth Swann pun dah takde, taktau la pulak pendapat-pendapat peminat mereka ni..Adakah filem kali ini berkisar tentang percintaan antara Jack Sparrow dan Angelica?

Menurut laman web rasmi Pirates of Carribean. Jangkaan untuk tarikh tayangan filem ini adalah pada 20 Mei 2011. Apa lagi layan ler sneak preview filem ni.

6 ulasan:

May Maisarah berkata...

wow!
khurafat da tgk belum????
best ke x ehh?

sawn berkata...

Aku pun tak pernah tengok lagi khurafat. walaupun orang cakap best. Tapi sebenarnya aku kureng sikit tengok citer hantu tak kira la luar negara atau dalam negara.

Kaymama berkata...

aku minat citer ni.. suka tengok johnny berlakon sejak 21 jump street dulu agi..:P

Kaymama berkata...

lawat la aku kat sini..

http://kaymamablog.blogspot.com/2011/01/kenapa-orang-suka-sangat-facebook.html

sawn berkata...

Aku pun sama.. Minat jugak lakonan Johnny Depp ni. Kadang-kadang perasan dia suka berlakon dalam filem2 pelik. Macam citer Sweeney Todd dan Sleppy Hollow

Admin berkata...

wah.. cam best jek nei..
sme2 kte nntikan..

:)